Jaké reklamní předměty české firmy upřednostňují?
Zvažujete investici do reklamních předmětů? Pak se pravděpodobně ptáte, jaké reklamní předměty Češi upřednostňují. Chcete jimi se vší pravděpodobností utužit vztahy, které vládnou mezi vámi a obchodními partnery nebo mezi vámi a zákazníky. Abyste u svých zákazníků zkrátka zabodovali, měli byste se řídit radami odborníků. Ti radí především jednu věc, a sice dbát na kvalitu, odlišnost a na originalitu.
Reklamní předměty se velice často darují proto, aby se upevnily vztahy. Je to milé gesto, které vždycky potěší, zejména pokud jsou reklamní předměty darovány ve skutečně originálním provedení. Proto než se rozhodnete pustit do výroby reklamních předmětů, měli byste upustit uzdu své fantazii. Možná není třeba ani fantazie, stačí myslet i prakticky, například v podobě firemní roušky s potiskem.
Jsou libo propisky se svítícím logem?
Zeptali jsme se konkrétně odborníků, co aktuálně ve světě reklamních předmětů letí. Obecně platí, že čím více peněz firmy mají, tím víc originální dárky pro zaměstnance nebo zákazníky to jsou. Zatímco někteří vymýšlí různé kombinace reklamních předmětů, jiní chtějí klasické reklamní předměty v tom neoriginálnějším provedení.
Mezi kuriozity se zařadila například propiska se svítícím logem.
Do reklamních předmětů mluví roční období
Odborníci se však shodují na tom, že do trendů reklamních předmětů mluví roční období. Zatímco během zimy se vyrábí například reklamní vánoční čepice nebo ponožky, během léta zase frčí spíše reklamní lehátka nebo reklamní ručníky, které během léta najdou větší využití než jenom v koupelnách.
Jak již bylo zmíněno, v posledních letech se však firmy přiklání stále více ke kvalitě. Už nechtějí kvantitu, ale kvalitu. A aby se svými reklamními předměty mohly chlubit, sází na originalitu a upouští uzdu své fantazii. Už firmám nestačí ani klasické vizitky, ale preferují se ty interaktivní, které zaujmou v dnešní moderní době spíš.